Гарантійні умови на рами і велосипеди компанії Kellys
Компанія Kellys bicycles встановлює додаткову гарантію на рами, що продані з січня 2012 року. Крім стандартної гарантії (її можна завантажити тут) в 24 місяці будуть додані 36 додаткових. Максимальна гарантія - 60 місяців (так звана «довічна гарантія», термін «життя» велосипеда).
Умови гарантії:
• Гарантія поширюється на першого покупця, який використовує велосипед виключно в особистих цілях і не поширюється на велосипеди, що використовуються для прокату, бізнесу, або участі у велосипедних змаганнях.
• Всі гарантійні претензії розглядаються тільки за наявності правильно заповненого гарантійного талона і чека, що підтверджує придбання.
• Велосипед повинен бути зареєстрований на міжнародному сайті компанії Kellys протягом 60 днів після його придбання.
• Протягом усього гарантійного періоду велосипед повинен проходити регулярне технічне обслуговування в спеціалізованих сервісних центрах, з відміткою в сервісній книжці. Крім того, після придбання велосипеда має бути проведене обов'язкове ТО через 50 км і не пізніше ніж через 3 тижні експлуатації
• Гаратнія НЕ покриває вартість компонентів, що вийшли з ладу в результаті зносу або механічного пошкодження в процесі експлуатації велосипеда.
• Рама, яка передається на гарантійну заміну, не повинна мати будь-яких видозмін у своєму фарбуванні, і не може бути надана окремо (в розібраному вигляді або знятої з велосипеда). Будь-які зміни в комплектації велосипеда повинні суворо відповідати специфікації.
• Під гарантію потрапляє тільки сама конструкція рами. Під гарантію не потрапляють випадки пошкодження фарбування, а також змінні елементи, призначені для кріплення перемикачів і аксесуарів.
• Клієнт оплачує всі витрати, пов'язані з перестановкою компонентів у випадку, якщо рама буде прийнята як гарантійна. Компоненти, що в результаті експлуатації природного зносу підлягають заміні, оплачуються власником велосипеда.
• Додаткова гарантія не стосується карбонових і підвісних рам. Також додаткова гарантія не поширюється на задній амортизатор і на будь-який з елементів кріплення підвіски (болти, піни, бонки).
Гарантійна заміна рами буде здійснена у випадку, якщо всі вищезазначені пункти (умови) виконані.
У випадку порушення хоча б однієї з перерахованих умов, дилер або представник має повне право відмовити в гарантії.
Виробник гарантує заміну рами або відшкодування у випадку, якщо виявлено брак і гарантійна претензія визнана. Термін відшкодування рами може бути довше 30-ти днів з причини віддаленого розташування виробництва та складу. Виробник залишає за собою право на поставку аналогічної рами, але з іншим забарвленням. Контактною особою між виробником і клієнтом є дилер / постачальник, який здійснює гарантійні зобов'язання і знаходить шляхи вирішення проблем, що виникли.